joi, 27 mai 2010

Clean start !!!

I will walk out the door and never look back ! Clean start that's my motto !! Am fost plecata departe , am revenit la viata mea banala si linistita , am reluat tot de unde am lasat-o acum 5 ani ! In cei cinci ani am trecut prin multe schimbari , unele radicale iar altele nedepasind limitele firescului ! Viata e intr-o continua miscare iar schimbarile intervin la fiecare pas , nu este nimic neobisnuit , doar ca am mai multa experienta in unele privinte si am ramas la fel de credula in altele , am timp sa mai experimentez lucruri noi ....am timp sa mai traiesc ...imi mai pot permite acest lux ..DAR ....niciodata de a repeta greseala din care abia am iesit . Sa gresesti e omeneste cu conditia sa inveti unde ai gresit si sa nu o repeti . Is that clear ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu