sâmbătă, 11 septembrie 2010

Doar sa stai sa gandesti o clipa !!!

Hmm , dimineata de weekend , in doi pasi sunt la bucatarie sa-mi fac cafeaua ...far' de care ziua si asa fara bucurie pentru mine , ar fi chiar trista , obisnuiesc sa servesc cafeluta fierbinte , facuta la ibric in fata calculatorului , citesc ziare , doar titlurile ...nu ai ce !!! Incerc sa-mi ocup timpul , sa-mi ordonez gandurile , sa profit de singurul moment care imi face placere .....la cafea !! Am cateva carti trimise in format electronic , citesc cateva pagini , ...ce mai , sunt trista .....vreau ceva ...vreau altceva ...striga simturile mele la unison !!! Dar ce mai vreti ? Gata !!! Acum trebuie sa fii multumita cu ce ai , sper ca ai devenit inteleapta cu varsta , intru pe youtube si ascult pe Rod Steward ! Doamne , ce voce , traduc in gand versurile , ma inseninez , zambesc si gata ziua .....si cat de putin a trebuit ! Oh , sa nu uit sa-i multumesc lui d-zeu pentru tot ce mi-a daruit , ca mi-a daruit mult !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu