sâmbătă, 15 iunie 2013

A trecut Craciunul !!!

A fost Craciunul , a venit primavara si ne-a purtat pana-n iunie cu miros de ghiocei si micsunele , cu zambile si lalele , untisor , salata verde , toate asortate cu cercei de visine , coliere din zmeura pe covorul de verdeata pasesc toate numai zambet !!! Oh , ce ti-e si cu viata asta , ieri parca , eram tanara , cu copiii in fata am intrat in tunelul vietii , dupa mult zbucium am iesit acum la capat de linie !!! Pensionara si mai presus de toate bunica !!! A fost Craciunul , a trecut ca viata , va veni Craciunul vor veni si ultimii ani , usor ..nu? Alessia , e prima mea nepotica , are 11 luni , curand va face 1 an , ne vom mobiliza toti sa-i pregatim aniversarea primului an , cu tort si sa-i rupem turta , conform obiceiurilor,citeam pe net ca nu in toate zonele se tine aceasta traditie , ca deh acum cu internetul aflam si ce gandeste coana Floarea in timp ce pliveste rasadurile !!! Voi luati turta la fata ca la noi in Moldova nu se face asa ceva , doar voi in Muntenia si tot asa !!! Eram la munca in Italia cand nora mea era insarcinata si aflam cu ingrijorare ca bebe are 5 mm , dupa ca e mai mare cu 2 saptamani in burtica la mama ei , sa faca nu stiu ce teste de a stat saraca nora aproape nebuna toata sarcina !! Si acum sta ore intregi sa se convinga daca ii facem tratamentul acesta sau mergem la alt doctor !! Nebunie curata , pe ''vremea mea , lucrurile erau mai simple , toata sarcina era din aproape controlata cu 2 degete apasate pe burtica si plecai vesela acasa ca e tot ok si asteptai sorocul ! Acum nu se mai zice in ce luna esti , nu , se zice cate saptamani ai , de am inebunit , ba ca una a nascut la 42 de saptamani , ba ca nora mea a nascut prematur , vezi doamne a nascut cu 14 zile inainte de termenul fixat de ginecolog !!! Cu 14 zile inainte am nascut si eu primul copil si nimeni nu mi-a zis ca e prematur , dar ma adaptez din mers sa ma tin aproape de copii ca altfel ma izoleaza si nu vreau cu orice pret sa pierd zambetul nepoticei mele , Alessia !!! A fost Craciunul , a trecut si peste cateva luni , cand frunza se va ingalbeni voi face 56 ani , incerc sa accept schimbarile ce vin o data cu varsta , vin in forta , se instaleaza fara sa ma anunte , le observ , le zambesc un pic amar si ma incurajez singura ....hai Marce ca nu esti tu nici prima dar nici ultima ...., ma uit in jur si caut ..ce caut ? ...caut orice gest , orice adiere de vant , ma agat de ea si imi zic ...accepta ...altfel va fi foarte greu .... A trecut Craciunul ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu